Smart Cabinets en Lockers

maart 2021

Hoe voorkom je verlies en verminder je defecten aan mobiele scanning apparatuur?

We kennen inmiddels in veel supermarkten de scanners voor zelfscanning, die in een handige ’oplaadmuur’ geplaatst zijn. Meestal worden ze met een klantenkaart vrijgegeven voor gebruik. Wist je dat deze technologie ook beschikbaar is voor mobiele apparaten in distributiecentra, warehouses en fabrieken?   

In veel bedrijven waar mobiele scanners en terminals gebruikt worden, raakt soms wel eens een apparaat kwijt of staat het defect in de oplader. En vaak is niet meer te achterhalen wie als laatste het betreffende apparaat heeft gebruikt. Dit is eenvoudig op te lossen met smart cabinets en lockers en dit biedt een aantal voordelen.

Voorkom schade en verlies door gecontroleerde uitgifte te automatiseren en te monitoren

  • Er kan worden geregistreerd welke medewerker een apparaat gebruikt
  • Opladen van de apparatuur op een overzichtelijke manier, zodat de medewerker zijn dienst start met een volledig opgeladen scanner
  • Je hebt overzicht over de mobiele apparatuur; het is eenvoudig zichtbaar en traceerbaar als een apparaat ontbreekt
  • Wanneer je het uitgifte systeem koppelt aan de uren registratie dan kan dit zelfs leiden tot een aanzienlijke kostenbesparing doordat je precies weet wanneer de medewerkers hebben ‘ingeklokt en uitgeklokt’ via het uitgiftesysteem.

 

Maak kennis met onze oplossingen voor uitgifte kasten, smart cabinets en lockers. Neem contact op voor meer informatie.