On-site Support

Met behulp van gespecialiseerde digitale tools beantwoordt DatAction doorgaans al uw vragen vanop afstand. Soms is een on-site interventie echter de enige oplossing, bijvoorbeeld als de site niet remote bereikbaar is, of indien het voor uw bedrijf efficiĆ«nter is, zoals bij sporadische of urgente problemen. 


Onderhoud en reparaties op locatie

Uiteraard is on-site technische ondersteuning meer dan een verplaatsing naar uw site:

  • Een goede voorbereiding vereist dat alle gegevens betreffende de hardware, montage en software reeds vooraf beschikbaar zijn.
  • Ter plaatse is ook de nodige ondersteuning van uw bedrijf gewenst.
  • Voor eventuele nazorg wordt de interventie uitgebreid gedocumenteerd.


Preventief onderhoud

Soms is een urgente interventie nodig, maar in de meeste gevallen omvat on-site support het preventieve onderhoud op aangeleverde magazijnoplossingen. Wij zorgen, uiteraard telkens in overleg met de klant, voor periodieke opvolging van alle systemen. Dit gebeurt op de overeengekomen locatie en op vooraf bepaalde tijdstippen.

Aan de hand van preventief onderhoud garanderen wij optimale prestaties van uw installatie, en zorgen we ervoor dat er geen onverwachte problemen optreden. Op basis van het specifieke gebruik en toepassing van de betreffende hardware en software, adviseert DatAction over frequentie en tijdsduur van het site bezoek.

Uw downtime meteen in de kiem smoren of simpelweg voorkomen? Contacteer ons vrijblijvend voor meer info omtrent onze on-site support.